Vi lever

Vi har internet. Men det är mycket som runt omkring oss just nu. Så tid och ork har inte funnits till bloggen.
Tänkte bara meddela er där ute om att vi lever ;)
Jag har hunnit fylla halvvägs till 50 (deprimerande) och lillan blev 1 år i måndags! :) Hon gör stora framsteg. Ställer sig upp ofta nu, och har visat att hon kan flytta fram sina små fossingar så nu övas hon hela tiden! :P
Hon är förkyld nu, så ettårs vaccinationen fick vänta ett tag. Men 73 cm lång och 8010 gram väger hon som 1 år! :)
Wilhelm är helnöjd över att våren är här! Vi är ute mest hela dagarna. Han växer så det knakar. Har varit helt blöjfri nu i några månader, skönt att aldrig någonsin behöva sätta på honom blöja igen. Han är så otroligt duktig. Snart dags för honom att fylla 3 år också. Han pratar om det ofta nu :P
Nä, nu vet ni lite iaf! :)


Kommentarer
Skrivit av: micksan

Grattis i efterskott Elina!

Lika lång som Saga, fast Saga väger 2 kg mer, min lilla knubbis :)

2011-04-14 @ 22:03:23
URL: http://micksan.org
Skrivit av: tess

vad händer gumman? tänkte på dig för några dagar sen och tänkte ringa, men jag är fattiglapp och har inga pengar på mobilen. vi saknar er. vart håller ni hus? du får gärna ringa nån dag så får jag höra hur ni har det :) saknar er. puss!

2011-04-14 @ 22:48:13
Skrivit av: eriika

grattis till er :)

2011-04-15 @ 14:49:05
URL: http://headtrips.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Skönt att höra att ni lever!!

Grattis till Elina i efterskott!!! Helt sjukt, det är bara 6 dagar kvar innan Leo fyller 1!!! Tiden går alldeles för snabbt tycker jag!!!



2011-04-16 @ 11:40:23
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu