Dagisfotografering

Dagisfotografering på jobbet. Skoj skoj.
Efter jobbet hämta en trött Elina. Som tydligen slutat äta på dagis. SUCK! Sen susa iväg till Wilhelms dagis för fotografering där med. Där är det nämligen vi föräldrar som står för att orda dom enskilda, när dom ska bli tagna.
Wilhelm hade svårt att sitta still och började till slut att göra grimaser. Så han gör värsta tiger grimasen på sitt foto! Men vem säger att man måste ha ett foto där ungarna bara sitter och ler lite smått? :P
Syskonfoto hade jag också hoppats på. Men det var bara att glömma. Elina skrek som en stucken gris så fort jag försökte få henne att släppa taget om mig. Men men. Kanske nästa år!
det var trötta barn när vi äntligen kom hem. Så det vart en hel del tjafs här ikväll... Så jag är helt slut nu och ska ta och lägga mig i sängen nu. Se lite serier och somna rätt så fort.
Det går iaf super bra att jobba. Är så otroligt skönt att få komma hemifrån och få in lite vardagsrutiner. (Det är också väldigt skönt att få gå på toa ifred)


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Men va? Konstigt att ni föräldrar själva får ordna med enskilda korten.. Aldrig hört talas om tidigare :O

2011-11-15 @ 22:01:12
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: En Liten Emma

Haha, blir ett roligt minne att ha kvar sen när han blir stor. :)

2011-11-15 @ 22:34:47
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu