Panik för mig

Nu är båda barnen på sina dagis. Inga problem alls med lämningarna. Och vi har haft en bra morgon. Medgörliga barn :) Jag har några timmar för mig själv. Så jag ska ta och träna nu. Va ju några veckor sen jag gjorde det. Vart ju förkyld och sen hade jag en otrevlig hosta som vägrade ge med sig. Men nu kör jag igång igen! Skönt. Sen hoppas jag att jag hinner åka och handla också. Har inge kaffe hemma!!! Det är panik för min del. Drack nyss sista droppen... Får se om jag eventuellt hinner baka också, eller om det måste vänta till ikväll eller imorgon. Mamma har beställt morotskaka! Kul. Och det är något vi alla tre gillar. Så det är ju trevligt att ha hemma. Nä träning va det nu!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu