Glass!!

Men herregud! Glömde ju det viktigaste i mitt tidigare inlägg! Idag på Barn så fick Wilhelm en  Piggelin av läkaren! Hahaha, han tyckte att det va jätte gott, men vart förbannad över att den va så kall! Han ville ju så klart hålla i den själv och pinnen va det inte frågan om, utan ett stadigt grepp om själva glassen :P

Försöker läsa ikapp mig i blogg världen nu. Men är sur på bloggkoll.se eftersom det står 3 nya inlägg trots att det inte finns några nya :( Någon annan med samma problem, eller är det bara jag som är mobbad?

Och inte gick det nå bra med bowlingen! Förlorade båda matcherna. Plus att jag fick jätte ont i mitt onda dumma knä... Men Wilhelm va bra på hejjarramsor iaf!

Nä nu ska jag fortsätta med mitt spigo!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Ändå orättvist att Jonah inte fick någon när han var hos läkaren :(

2008-12-10 @ 23:21:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Alfred fick piggelin när han hade magsjuka men tyckte oxå att det var kallt för små tänderna. det slutade med att jag bet småbitar och stoppade i hans mun bara för att han skulle få i sig något!jag klagade ju egentligen inte då jag själv kunde sätta i mig halva glassen ;)

2008-12-11 @ 08:56:47
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu