Het dejt och mammorna!

Heldag med Sara och Jonah! Som vanligt numera, dom är ju underbara!

Jag va på magnetröntgen imorse (07.30!!!) och då fick jag åka in i en sån där tunnel! Det va precis som i filmer ju! Coolt.
Sen for jag hem till Sara och drack kaffe och hade mysstunder med Jonah! Wilhelm va ju hemma med pappa så jag hade tid för honom istället! Mys!!
Sedan for jag tillbaka till sjukhuset och träffade en sjukgymnast för mitt knä. Hon va jätte trevlig och duktig. Och jag har insett att jag har typ 0 styrka i mitt dåliga knä! Och att jag har än en gång insett hur sjukt dålig balans jag har! Men jag har fått en massa övningar jag ska göra, så jag hoppas jag blir bättre och starkare ;)

Ja sen for vi till öppna förskolan där underbara Mia och Elin med barn väntade! Barnen lekte och vi mammor snackade skit... Som vanligt! :D

Sen va det dags för en het dejt jag fixat åt Sara! ;) Och jag och Sami va med så det blev som en dubbeldejt! Vi va på Starz och drack latte! Va riktigt trevligt och lyckat! ;)

Min son vill varken äta mat eller sova som han ska, så jag är helt färdig! Ibland får jag lust att säga upp mig. Börja jobba så Sami får vara hemma! Men hur skulle det gå med alla underbara mammaträffar då? Nä det skulle nog inte funka!

Nu ska jag iaf se Rederiet och sen lär det nog bli Spigo för hela slanten! Och sen sängen! Slänger nog upp lite bilder senare, eller imorgonbitti! Najt!

Kommentarer
Skrivit av: tess

jag drömde om dig inatt! vi blev jagade av en SJUKT STOR ÄLG (som såg ut att vara gjord av nån slags konstig plast.), så vi sprang som dårar genom skogen, och du va mycket snabbare än mig. men du var så snäll så jag fick liksom hålla i din arm så att du sprang lite åt mig också.

sen kom vi fram till din pappas hus (ett litet vitt stenhus, med BLÅ källare) åså gömde vi oss i sängen.



sen vaknade jag.

sjuk dröm! haha!

2008-12-05 @ 08:59:41
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Taaack, men jag har aldrig tid att gå på bio.. Så jag ska försöka få den såld istället :)

2008-12-05 @ 14:50:02
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Nää, jag har inte tid.. Plus att jag drar hellre ner filmen och ser den på datorn, haha.

2008-12-05 @ 14:54:33
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Haha ja det hade ju varit något, men känns lite.. jag vet inte.. skumt att ta med han till en kärlekskomedi ju haha

2008-12-05 @ 15:13:16
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu