Jäger, Vilhelmina

En gamal klasskompis till Sara är och hälsar på oss en sväng! Kom men en miniflaska med jäger, rn åt oss var. Hur sött va inte det! :) Sånt gillar vi!

Kvällens diskussion: Mannen utan nacke! Någon som vet vad som hänt med honom egentligen?

Är besviken på hår färgningen. Syns typ ingen skillnad alls! Så imorgon när vi går på stan ska jag se om jag hittar nån bättre! :)
Funderar seiöst på att klaga på den här som jag använde ikväll. Enligt färgkartan skulle det ändå bli ljust!!

Nä, nu ska jag va social! Fast jag spelar ändå poker! :P

Kommentarer
Skrivit av: tess

meh. gå å klaga på affärn och säg att du ska ha en ny, gratis.



och vinn en miljon åt mig tack :)

2008-12-30 @ 10:54:35
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Marika

Vilhelmina? =)

2008-12-30 @ 12:15:38
URL: http://mikonpower.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu