På gott och ont

Ja vad skriver man? Julen va fantastisk! Wilhelm va nöjd och glad hela dagen. Godaste julbordet fick man, och Wilhelm fick jätte många fina julklappar! Synd bara att Sami skulle jobba! Men då får han se till att vara ledig nästa jul istället!

Idag ska vi ta en tur till Vännäs och Sara och Jonah. Barnen ska få åka lite pulka och mammorna ska gråta över bristen på barnvakt till ikväll :( Vi vill ju faktiskt gå ut!!!
Nä det får bli en låda vin hemma hos Sara och förmodligen lite Spigo och mycket skratt! Det funkar bra det också! ;)

Måste också skänka en tanke åt min vän Eve som ringde mej dagen innan julafton och berättade att hon blivit inlaggd på sjukhuset! Stackarn alltså, vilken jul! Hon är gravid i vecka 26 och bebis vill så gärna komma ut och träffa mej så h*n kan inte riktigt vänta! Men idag kanske hon skulle få permis och åka hem. Fast hon kommer hur som helst att vara sängliggande fram tills att bebis kommer ut!

Nä nu ska jag ta och ringa Sara och höra om vilken tid jag och Wilhelm ska komma!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Snart koooooommer ni!

2008-12-27 @ 10:14:11
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: tess

tack, jag hoppas också jag blir frisk snart :(

2008-12-28 @ 22:23:57
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Och vi saknar er! Men imorgon träffas vi, i alla fall du jag och Jonah.. :)

2008-12-28 @ 22:44:49
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu