Full fart

Igår vart det en heldag med mys hemma hos Sara och Jonah! :) Riktigt trevligt. En massa kaffe, skitsnack, lek och pizza!
Kom hem vid kvart i nio och det va mängder med snö! Så det va bara att lägga Wilhelm i sin säng, slå igång barnvakten och gå ut och skotta! Vi höll på i 3 timmar!!! Sen sa vi att vi skulle gå in och dricka varm choklad, men vi hade ingen mjölk! :( Började nästan grina alltså!! Men vi kände oss verkligen som utomordentliga husägare då!

Idag va det stan med dom underbara mammorna! Jag hann dock inte kolla allt jag ville förän pappa ringde och sa att mamma va inlaggd på sjukhuset! Hon hade typ 0 i blodtryck och så... Ja, dom vet inte riktigt va det är för nått! Så vi for dit och försökte pigga upp henne med lite Wille-bus ;) Tror att det funkade lite iaf! Sen gav vi henne en bok så hon har nått att läsa medans hon ligger inne!

Sen va vi och storhandlade! Helt sjukt mycket! Men nu har vi så vi klarar oss ett bra tag framöver :)

Och imorgon är det mammafika i stan! Full fart hela veckan! Men det är jätte bra för då är det snart lördag och fest ;)

Nä nu ska jag göra nå mackor och lite oboy, sen ska vi se Rederiet! Kommer bilder imorgon eller senare. Självklart så dog den idag när jag kom ner till stan! :(



Kommentarer
Skrivit av: tess

det gör vi! :)

kissa nu, sen sängen och tv.

pussnuss

2008-11-25 @ 23:46:13
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Jaaa, och det var halva priset på den så jag betalade bara 75:- :D



Haha nej nej, inga bilder på mig själv.. det funkar bara inte haha

2008-11-26 @ 00:01:31
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu