Halvåret

Idag blev Wilhelm ett halvår! Firades med en halv tårta och mor och far föräldrar hade köpt lite leksaker!

Va på 6 månaders kontroll idag också. Gick jätte bra! Fick spruta och han va så duktig så :) Mammas storpojke ;)

Sen va vi på babysång med Elin och Isse, mycket trevligt!

Och jag har tagit hundra bilder med nya kameran, men kan inte lägga in dom på datorn! Går inte att installera programet.... Ska fixa det sen när datorn är omformaterad! (att jag skrev det ordet kommer nog min storebror bli stolt över. han är en sk. nörd) ;)

Imorgon ska vi till sjukhuset och dom ska klippa strängen under tungan på Wilhelm. Riktigt nervös är jag, men det kommer att gå bra för han är så duktig. Och vi vill ju ha det gjort så fort som möjligt...
Sen ska vi till tant Sara och klippa håret, det är verkligen på tiden, ser ju ut som en liten hippie ;) Och så ska vi hälsa på favvo lill Tessan och Torsten som ligger och växer i hennes mage! ;)

Nu har han då äntligen passerat 7kg! :D Väger faktistk 7130g och är 67cm hög

Åh jag tror jag blir galen! Först är vi utan internet i en månad och sen när det problemet väl är löst så kommer nästa, datorn pajjar!!!! Men sen funkade den igen helt plötsligt!
Desseutom skrev jag ett långt inlägg tidigare ikväll och det bara försvann! Vart så less att jag nästan fick lust att radera hela bloggen!

Klockan är nu 23.29 och jag borde gå och lägga mig eftersom det varit en lång dag och kommer bli en ännu längre dag imorgon. Men det känns verkligen tungt eftersom jag måste gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna först. Hade tänkt göra det innan jag surfade för jag visste att jag skulle fastna här, men det gjorde jag ju inte... höhö

Nu tror jag att det är mycket svammel från min sida alltså! Ska nog gå och lägga mig ändå...

Bjussar på en bild Elin tagit på Wilhelm idag på babysången. Satt och käkade katrinplommonpure och va allmänt less :P



Kommentarer
Skrivit av: Sandra

Grattis Wilhelm!

2008-11-04 @ 23:50:48
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Skrivit av: Kristina

Grattis Wilhelm! Och kul att han kommit över 7 kg. Jag hoppas att Tove också har gjort det nästa vecka. :)

2008-11-05 @ 10:18:40
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Skrivit av: Sara

Grattis världens bästa Willebille!

2008-11-05 @ 10:19:39
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Ida

GRATTIS!!!!!!!! Stora gossen nu;-)

2008-11-07 @ 21:25:51
URL: http://idaliv.bloggagratis.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu