Jobb!

Det blev en heldag med Elin och Isak på Rusta, Jysk och Barnens Hus! Riktigt mysigt men dyrt! Gjorde av med över sjuhundra kronor idag! Fattar inte hur jag lyckades faktiskt! Köpte nästan ingenting!

Men nu har jag iaf allt pynt till granen! Blev bara så himla besviken att jag inte fick ha silver och lila... Fanns inga lila bollar ju, så det fick bli blåa istället!

Imorgon ska jag jobba! :D Första gången på typ 1 år! Börjar nästan bli lite smånervös nu. Känns som första dagen man började skolan... haha... Men det ska bli jätte roligt iaf! Älskar verkligen mitt jobb ju!
Synd bara att det krockade med mitt älskade mammafika! :( Men jag hoppas att dom fikar sakta, så att jag hinner komma efter jobbet. Slutar ju klockan två faktisk! Måste ju bara hinna på Böleäng först och hämta upp min älskade son!

Nä nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och glad imorgon! Skriver mer när jag kommer hem från stan! Natti!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha jodu, jag har ett hemskt förflutet haha.. ;P

2008-11-21 @ 00:06:55
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Kommer gå skitbra att jobba. det är faktiskt ganska skönt om det bara blir någon gång då och då. men innan nästa helg så har man väl fått pengar igen?hoppas för annars är det rätt kört!jobbade en helg i okt så jag hinner ju få lite den 25 iaf=)

2008-11-21 @ 07:57:35
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Ser fram emot bilder på köket ;)

Jaa jag älskar när det är öppet. Men jag kommer aldrig lyckas hitta ett hus att köpa för jag är alldeles för kräsen :P

2008-11-21 @ 11:35:06
URL: http://leonnoah.babyblogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu