Lekdag

Har varit hos Elin och Isak uppe på Umedalen idag. Druckit lite kaffe, ätit mums och snackat skit. Trevligt trevligt.

Kom nyss till Teg och Wilhelm sover efter allt lek med Isak, va helt slut på!

Väntar på att päronen ska komma hem och laga mat åt mig! Undrar vad det blir för mumsigt!
Sami är ute med jobbet och firar nån som fyllde år, så vi ska sova här på Teg inatt så vi slipper väcka upp Wilhelm mitt i natten! Undrar vad man ska hitta på ikväll... Blir väl betapet eller nån film skulle jag tro.. Är ju luspank nu så man kan inte fara och göra nått roligt :(

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Kan du inte ta lite kort på huset så man får se :)

2008-11-14 @ 17:26:00
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Skrivit av: Therese

Ahaaa.... men då förstår jag. Det sög ju ganska hårt ;)

2008-11-16 @ 08:38:26
URL: http://leonnoah.babyblogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu