Mammaf

Mammafika idag! Då mår man bra!
Vill meddela alla tjejer som va med idag att det slutade med hamburgare! Med bostongurka, hamburgedressing, tomat, ost (1 skiva) och senap och ketchup! Så nu vet ni det! ;)

Innan fikat va jag och Wille hos Sara och Jonah och lekte och tog en massa kort på barnen. Jonah va så söt när vi kom och han såg Wille! Blev riktigt taggad. Wille skrek som vanligt, fast efter ett tag så va han också glad och lekte! Låg och tuggade på varsin sida av en bok ;)

Har varit helt slut sen jag kom hem! Känns som att klockan är tre på natten eller nått sånt...

Min gulligaste lillasyster ringde mig när vi va på stan idag. Sötnöten va helt i extas! Hon hade fått en ny lärare idag och det är en av mina bästaste vänner Mia! Så lillasyster va jätte glad! ;)

Och jag och Sara fick den bästa iden genom tiderna! Att vi mammor ska vara med på yran i sommar! ;) Kommer bli skit bra ju! :D Vilka är på??? ;)

Nä nu ska jag ta och surfa lite sen blir det betapet ;) (pust och suck)

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha jag är ju lätt på vet du :)

2008-11-11 @ 21:25:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: tess

vad är betapet? och vart spelar man de? :D

2008-11-11 @ 22:44:00
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: tess

du kan få bo i städskrubben om du är snäll :P

2008-11-12 @ 00:49:22
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu