Snusk

Ja lär ju vara extra många besökare med tanke på rubriken!

Jo glömde ju nämna det att jag och Sara va inne i butiken brevid fiket där vi alltid fikar! Det är en ja... typ tantbutik. Har en massa handgjorde grejer och en massa konstigheter... Ja mest sånt som gammfolk vill ha. Hur som helst så går vi runt i butiken och kikar på alla konstiga tantgrejer och plötsligt ser vi en snusk grej! En kvinna i svart mide och mellan bena en stor svart toffs! Skrattade så det blev alldeles blött i ögonen och va tungen att gå ut därifrån! Ja, det va ju en rätt oväntad grej i en sån butik :S

Ja, det va bara det jag ville dela med mig! Ska se till att ta ett kort nästa gång vi ska fika!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

HAHAHA, jag dog lite nu när jag läste det här ;)

2008-11-12 @ 00:10:42
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu