Tack magsjukan

Skulle på mammafika igår, men det vart inget för oss :( Jag fick en släng av magsjuka och låg hela dagen!! Inte det roligaste kan jag lova! Men samtidigt så tackar jag min magsjuka för -2kg! Haha!

Idag är jag iaf på benen och mår bra! Som om ingenting har hänt! Fick panik igår när mamma ringde från sjukhuset och sa att hon är isolerad nu för dom tror att hon har fått nån influsensa! Och jag och Wilhelm va ju och hälsade på henne igår!!! Så jag va rätt glad när jag kräkdes, för då va det ju inte hon som smittat mej iaf!

Men nu börjar jag verkligen sakna Wilhelm! Han har ju varit hos farmor och farfar sen igår. Eller ja, vi tog ju med honom hem igår kväll så han har ju sovit hemma, men jag har ju inte träffat honom nått... Men dom kommer hit med honom bid tre! :D S¨jag ska passa på att njuta av egentid tycker Sara! Hmm... dvs jag ska tvätta och städa undan lite! Haha! Fast jag får ju iof duscha i lugn och ro! Det är inte illa!

Imorgon blir det iaf att åka in till stan och försäka hitta mig ett par skor och fara på Bolaget med Sara! För på lördag är det ju fest med mammorna som gäller! Det va det viktigaste med att jag vart frisk direkt! Hahah!

Nä nu sopar högen med smutskläder på mej!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha, lördag kommer bli knugen.. Jag är SÅ peppad alltså!

2008-11-27 @ 11:56:00
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: thowe

Skönt att du mår bättre, men du känner väl till 48-timmars reglen? nu lät jag sådär präktig, vilket inte alls är min mening, så uppfatta mig inte på fel sätt nu



Skönt, njut utav en varm skön och lång dusch!

2008-11-27 @ 12:23:56
URL: http://metrobloggen.se/thowe









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu