Tråk

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?  Nej bara ibland.
Skulle du vilja väga mer?  Knappast!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?  Självklart!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nä det vill jag inte.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Kan man lugnt säga!
Tio KAN

Kan du röra på öronen? Jo
Kan du slicka dig på näsan?

 Kan du kolla i kors med ögonen? Ja det är inga problem.
Kan dina föräldrar lita på dig? Haha, vilken fråga. Men ja, det kan dom.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nä då blir nog Wilhelm ledsen.
 Kan du vara på fest utan att dricka? Ja jag kan, men det är ju inte så kul. Mest jobbigt faktiskt.
Kan dina vänner lita på dig?
Ja, självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nä inte direkt.
Kan du suga? Ehh..?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Nja, ibland händer det väl.

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, jag har ju faktiskt varit tonåring.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Jorrdu.
Har du ett syskon? Ja massor!
Har du varit full den här månaden? Nä inte direkt. Lite lullig kanske.
Har du någonsin haft sex med någon?
Svårt att förneka med tanke på att jag har en son.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Förmodligen.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Lite kanske.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, inte sen imorse.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja sambon är ju som 5 år äldre.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Mjo.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Men, jaa!
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja det har väl hänt.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nja...
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nä faktiskt inte.

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? Har flera faktiskt!
Vem älskar du? Min familj och mina vänner!
Vem hade du senast sex med?
Min sambo.
Vem vill du bli full med?
Mammorna! :D
Vem är den bästa artisten? Finns många bra. Har ingen favorit.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vem har du en liten crush i?
Mias nya bebis ;)
Vem är snyggast i världen?
Wilhelm för han är så lik sin mamma ;)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Min son.
Vem är snällast i världen?
Jag känner inte alla så jag vet inte.
Vem är din bästa kompis?
Se första frågan.
Vem vill du prata med? Någon rolig.
Vem sov du med senast?
Wilhelm.
Vem såg du full senast?
Sambon.
Vem vet allt om dig?
Ingen.
Vem kysste du senast?
Sambon.
Vem kramade du senast?
Wilhelm.
Vem kan berätta allt för dig? Den som vill! :)

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Jag kom inte längre än med dammsugarn ;) Andreé tvättade :D

Han är 5 månader och 9 dagar ;)

2008-11-16 @ 19:03:22
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Skrivit av: Therese

Nä jag vet, skit kasst med bloggkoll...

Jag vet inte om det har med babyblogg att göra.

Jag hann också städa köket faktiskt :)

2008-11-16 @ 23:11:34
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Skrivit av: Sara

Den där listan ska jag göra när jag kommer hem igen :)

2008-11-17 @ 13:26:59
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu