Tråk

Ditt äldsta hångel? Haha, pass!
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär? Två
Vad tycker du om kärlek? Underbart!
Har du flashat/strippat nångång? Hahah, ja det har jag väl...
När kramade du någon sist? Wille när han skulle sova för nån timme sen!
Saknar du någon speciell person? Ja, mina syskon och vännerna i Halmstad!
Har du svårt för att bli kär? Ja.
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja det har hänt.

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös? Ja.
Hånglat med nån riktigt ful? Haha, nä.
Hånglat med fler än 50 pers? Ingen aning.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja.
Gjort något riktigt dumt? Haha jorrdu.
Gjort något du verkligen ångrar? Njä, inte direkt.
Varit nykter på nyårsafton? Ja 07/08 för då va jag rätt så gravid!
Åkt ambulans? Jo..
Gjort nåt olagligt? Ja.
Blivit polisanmäld? Nä :)
Fått din mamma att gråta? Förmodligen under tonåren.
Skämts över dina föräldrar? Lite kanske.
Skämts över dig själv? Haha säkert nån gång.
Sagt jag älskar dig och menat det? Japp, varje dag!
Bråkat med din pojkvän? Inte nuvarande. Inget allvarligt iaf. Lite hormontjafs under graviditeten kanske.
Tar du droger?
Dricker du? Ja det händer. Rödvin ska det va!
Vilka kläder sover du? Dom undre ;)
Vad hatar du verkligen? Fiskar och fötter!!
Varit kär? Ja oerhört!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Jo säkert.
Är du ensam nu? Nä.
Vill du gifta dig? Nja vi får se hur det blir med den saken!
Vill du ha barn? Fler alltså. Jo en till ;)

SENASTE PERSONEN SOM...

Sov i din säng?
Sami och Wilhelm.
Såg dig gråta? Wilhelm.
Fick dig att gråta? Wilhelm.
Du delade en drink med? Madde! :)
Du gick på bio med? Sami.
Skällde på dig? Ingen aning.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit?
Nej.
Kramat någon? Självklart.
Pussat någon? Självklart.
Köpt någonting? Ja mer än jag borde.
Sjungit? Ja, sjöng jätte högt idag i bilen på väg hem för då va jag själv! :D
Saknat någon? Ja.

JAG HAR:

Digitalkamera?
Jo vi har tre... haha..
Telefon på rummet? Japp, en i köket och en i sovrummet ;)
Egen dator? Japp en laptop :P
Könssjukdom? Aldrig haft!
Husdjur? Nä...
Bra kompisar? Japp! Bästa!
Tar du receptbelagda mediciner? Nä inte nu längre.
Vem vill du fika med just nu? Mammorna! :D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu