Bebisar!!!

Haft fullt upp exakt hela dagen! Först kom Mange, Therese och magen hit hem till oss. Sen for jag och Therese och Wilhelm till Hedlunda på mammafika! Va jätte många som kom dit idag och vi hade jätte trevligt! Är så roligt för varje gång vi är där så lär sig Wilhelm någonting nytt! Sist så vände han sig för första gången och idag så lärde han sig att göra pruttljud med munnen. Va nog Loke som lärde honom det ;)

Sen for jag och Wilhelm till min mormor och morfar och åt palt! Skit gott! Va hundra år sen jag åt det! Och kul att träffa moster Eliza och henner tjocka mage ;) Tycker att bebis ska komma ut snart!!! En liten kompis till Wilhelm ;)

Nä nu ska vi ta och åka och hämta Sami från jobbet! Sen blir det nog att se lite av Lasermannen som vi började se igår. Alltså vilken sjuk människa!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu