Havregrynsgröt

Wilhelm fick havregrynsgröt för första gången och jag höll på skratta ihjäl mig! Han slängde sig verkligen efter skeden och vart skit sur så fort munnen va tom i typ en sekund! Roligt att han gillar det! :)

Min kamera har fått fnatt! Och jag har upptäkt att jag verkligen är oteknisk! Alltså bilderna blir alldeles typ suddiga! Och jag fattar inte vad jag har tryckt på för nå knappar! Jag försökte ändra, men då försvann alla bilder jag hade i kameran :( Så jag är inte bara förkyld nu utan även lite ledsen! Nu är det verkligen synd om mej känner jag ;)



Kommentarer
Skrivit av: Miss Kay

Haha, Tove älskar också havregröten =)

2008-09-27 @ 19:47:40
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu