Igår

Igår va vi på den nya öppna förskolan för unga föräldrar! Och som ni såg så va tv4 där och filmade! Så nu har Wilhelm gjort sin tv-debut ;)
Va inte där så himla länge. Mötte upp Elin och Isak på stan och gick och fikade lite och sen handlade jag lite smågrejer :D
Va riktigt länge sen jag va på stan alltså! Förut gick man ju på stan typ varje dag!
Idag är det mammafika på danscaféet som gäller! Är jätte peppad, kommer att bli jätte trevligt! Spännande och se om vi verkligen får plats med cirkus 10 barnvagnar!!! Men dom sa ju att det skulle vara lugnt så jag hoppas det nu!
Ska möta upp Elin och Isak en timme innan också så vi kan gå på stan lite mer! Hann ju inte alltför mycket igår. Är ju lite bökigare när man har barnen med sig som vill ha mat och allt möjligt!
Och Wilhelm va gnällig igår eftersom småtänderna är på väg upp nu! Hoppas dom kommer snart så han kan bli glad igen! Är inte kul när ens barn är ledsen! :(
Nä nu ska jag ta mig nå frulle och sen ska Wilhelm få i sig nå mat!
Bye!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Jaaa, jag är så nöjd med den :D Du får se den live idag ;)

2008-09-26 @ 09:48:47
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Ida

Såg du våran vagn då? ;) Visst e den ganska lik Saras?



Va go lille Wilhelm va på filmen!

2008-09-26 @ 21:15:03
URL: http://idaliv.bloggagratis.se
Skrivit av: Tess

Jag vet,är fan beroende!Det slutade tyvärr inte med bara en filt utan blev lite bodyshop grejer oxå!

2008-09-26 @ 21:31:41
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu