Snövit

Sov som snövit gjorde jag! Somnade vid fem igår!! Vaknade vid sju imorse! Skönt faktiskt, fast jag missade Top model :/
Men nu är man utvilad iaf!

Sami är ledig idag så vi ska väl ta och packa hela dan! Måste ju få det gjort, är ju snart dags att flytta! :)

Jag tycker att bolåne räntorna ska sjunka till botten nu till den 3:e! Fast med min vanliga otur så kommer dom väl att höjas som aldrig förr!

Skickade iväg 100 bilder på framkallning igår också! Måste nästan köpa nå fotoalbum...

Nä nu vaknar den lilla bebisen! Hejrå!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Åh vad skönt att få sova sååå länge, men du behövde aldrig kliva upp inatt och ge han mat heller?

2008-09-18 @ 09:54:59
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu