Lite att göra ikväll!

Har du på dig idag? Svarta byxor och en vit tröja!

Har du kramat någon det senaste dygnet? Ja, Sami och Wilhelm!

Har du pussat någon det senaste dygnet? Ja, mina grabbar!

Har du husdjur? Nä, eller damråttor lite nu och då!

Har du pallat äpplen någon gång? Ja äpplen, plommon, jordgubbar. ja det mesta man kan palla egentligen ;)

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Har jag säkert gjort...

Har du ätit senast? En bulle!

När vaknade du imorse? Halv nio ville Wille göra morgon.

När skrattade du senast? För några timmar sen åt Wille.

När var du på fest senast? För två veckor sedan tror jag det va.

När gjorde du något senast som du egentligen inte ville? Inatt vid halv fem då jag va tvungen att kliva upp och göra ersättning!

När fick du senast ett sms? Idag av Julia innan dom skulle hämta upp mej och Wille.

När är du född? Söndag den 6:e april 1986

När tog du studenten? 2004

Vem kramade du senast? Wilhelm så klart ;)

Vem pratade du med i telefon senast? Sami som ringde från jobbet och undrade om vi skulle se Lasermannen när han kommer hem.

Vem skulle du vilja se ut som? Mig själv så klart!

Vem fick du present senast av? Ehh minns inte!

Vem gjorde dig arg senast? Sami för att han tog med sig vagnen till jobbet imorse!

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Lyssnar väl mest på radion.

Vem bor du tillsammans med? Sami och Wilhelm.

Vem vill du kyssa nu? Sami så klart ;)

Vem spelade du tvspel med senast? Va nog Giutar Hero med Madde tror jag!

Vad väljer du, glass eller godis? Självklart val, GLASS! Älskar glass!

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll, är verkligen ingen morgonmänniska!

Vad väljer du, hund eller katt? Hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbären!

Vad väljer du, sova eller sex? Ehh man överlever inte utan nått av dom!

Vad väljer du, sola eller bada? Båda :D

Kan du laga mat? Jorrdu! Och gott blir det också!

Kan du göra volter? Nä då skulle jag nog gå av på mitten!

Kan du köra bil? Ha, jag är världens rallyförare!

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja jag har haft samma i all evighet så det vore konstigt om jag inte kunde det!

Kan du säga hur många du har på msn? Är inloggad så, ja 77 st

Kan du säga vad klockan är? 20.40

Kommentarer
Skrivit av: tess

Vars ska ni fika nästa gång?känns allt för drygt med hedlunda,hoppas de blir någon annanstans!

2008-09-20 @ 21:23:28
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: tess

Ja stan låter mycket bättre!då är det ju mycket smidigare för dom flesta att komma!

2008-09-20 @ 21:40:34
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Haha ja då ligger man i lä må jag säga!Jag är bra på att störa mig på fester men skulle aldrig säga till!En av våra grannar knackade på en kväll och fråga om vi ägde två gråa katter. hann tänka tusen tankar om vad dom kunde ha ställt till med då hon sa att dom brukade gå in hos dom. en natt hade ena katten smygit sig in över natten. Var skiträdd att hon skulle bli arg men hon sa att hon älskade katter och fråga om det var ok att dom hälsade på ibland. tänkte tack gode gud att hon inte var arg!man hade ju kunnat bli ganska less om man fick besök av katter om man inte gillade djur.

2008-09-20 @ 22:01:08
URL: http://[email protected]









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu