Det snöar idag.

Idag va vi på bvc. Jag, Sami och Sara körde en liten "gissa Wilhelms vikt tävling".
Och jag vann! Jag gissade på 9130 g. Och han vägde 9145 g. Inte illa gissat! :P

Det är så skönt nu att han går upp och följer en kurva. Känns som att man kan andas ut lite mer efter varje viktkontroll.
Dock så va han fortfarande röd i båda öronen sedan öroninflammationen. Så vi ska träffa läkare igen om 2 veckor. Och är det inte borta då, så blir det pencilin igen. Och så ska vi hålla koll på honom så han inte får ont och då...

Och idag är det host och snor på stackarn.... Har dock ingen feber, men han är förhöjd... Hoppas han slipper!!

Nu ska jag sova faktiskt. Börjar mitt tidigaste någonsin sen mammaledigheten. Inte så tidigt egentligen med att börja halv nio. Men när man har en son som ska kläs, smörjas, bytas på och ge välling åt, så blir det tidigt. Sen måste jag ju åka och lämna honom hos farmor och farfar också... Så jag måste upp innan tuppen går upp, och det är på tok för tidigt...

Nä, det vart ett alldeles för långt och svamligt inlägg känner jag!
God natt för mej!!

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Stackaren som fortfarande har hosta och är snorig...hoppas att det släpper snart och han får bli helt frisk!



Gissningstävlingar på vikt tror jag att alla föräldrar har ;)



Kram

2009-04-16 @ 22:32:55
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu