Släktmänniska

Så där ja! Tårtan och allt är klart, så nu väntar jag bara på att packet ska dyka upp.

I vår släkt har vi ingen som helst tidsuppfattning. Klockan ett kan lika gärna vara klockan fyra! Och det slår aldrig fel på släktträffar... Så vill man att släkten ska dyka upp klockan två, så säger man klockan tolv. Så får man hoppas att dom inte dyker upp senare än två :P

Jag är verkligen en släktmänniska! Eller ja, det är vi hela släkten. Vi älskar att träffas allihopa. Och det blir ju oftast då någon fyller jämnt. Och vi är rätt många så det händer ju lite nu och då... Undrar när nästa gång blir.... Snart hoppas jag iaf!

Jag har ringt besiktningssnubben nu iaf. Och han instämmer om att det är ett dolt fel. Och att vi har tur att huset är nybyggt eftersom det är grymt svårt att få igenom ett dolt fel på försäkringen. Och nu går ju inte detta på vår försäkring, utan förra ägarnas. Så jag måste prata med mäklaren så att han i sin tur kan kontakta dom... Och ligger felet inte hos dom, så måste dom i sin tur kontakta snubben som bodde här först. Och det va han som byggde huset.

Och han verkar ju ha varit helgalen!

Det verkar iaf som att detta kommer att ta ett bra tag. Men gjort ska det bli.
Nu när jag tänker efter så kan man även se en positiv sida i det här. Vi kommer ju faktiskt att få helt nya golv i hela huset ;)

Nä, nu ska jag spela lite spigo tills mitt kära pack kommer!

Kommentarer
Skrivit av: Jenny

Grattis på din dag! Hoppas du haft en jätte fin dag:) Tråkigt med dolt fel på huset :( Vad har ni för grund på huset? Torpargrund el betongplatta och har ni golvvärme?



Kram Jenny

2009-04-06 @ 21:23:41
URL: http://jennyn.blogg.se/
Skrivit av: Jenny

Grattis på din dag! Hoppas du haft en jätte fin dag:) Tråkigt med dolt fel på huset :( Vad har ni för grund på huset? Torpargrund el betongplatta och har ni golvvärme?



Kram Jenny

2009-04-06 @ 21:23:50
URL: http://jennyn.blogg.se/
Skrivit av: GULLEFIA

Tack för att du var med i min tävling. Tyvärr vann du ej den här gången, men jag har redan en ny. Kika in i bloggen och var kanske med?

Kram Gullefia

2009-04-06 @ 21:38:51
URL: http://gullefia.blogg.se/
Skrivit av: Malin

Troligtvis kommer h*n inte att vända på sig. Bm trodde inte heller det om hon skulle vara realist men man ska aldrig sluta förvånas av barn :)

2009-04-07 @ 08:19:34
URL: http://aboutmellis.blogg.se/
Skrivit av: Malin

Helst vill jag föda vaginalt. Men skulle det bli kejsarsnitt så är det ok! :)

2009-04-07 @ 08:50:20
URL: http://aboutmellis.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu