Vi paddlar ikväll, vad gör ni?

Nu har vi kommit tillbaka till Kont efter en underbar påskmiddag!
En massa mat. Det är det alltid där. Flera olika maträtter bjuds det på. Sen så fick jag med mej ett stort påskägg hem fyllt med godis! Mormor är bäst, så är det bara.

Nu sitter jag med mina föräldrar och tittar på film. Wedding date! Har sett den förut, den är rätt skoj faktiskt!
Och så dricker vi vin och snackar skit och skrattar.
Och så går vi ut och paddlar lite nu och då... Ja alltså i badtunnan. Vatttnet är för varmt. För en halvtimme sedan så va det hela 45 grader! Det är ju alldeles för varmt!

Men snart får vi nog bada. Jippie!
Nä, nu är reklamen snart slut! På återseende!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Jag vill också dricka vin och skratta med dig!

2009-04-12 @ 09:11:52
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu