Dagis

Igår började Wilhelm på dagis! Snacka om att han är en stor kille nu :P
Och självklart var det första han gjorde att klampa fram till fröken och smälla till henne rakt i ansiktet! ;)
Men det gick jätte bra. Han prang runt över hela avdelningen och letade upp varenda bil han kunde hitta!

Och idag gick det lika bra! Han lekte på bra inne, och sen va vi ute. Och han brydde sig inte alls om oss utan sprang runt hela dagiset och utforskade allt! Han hittade en massa vinbärsbuskar och stod där hur länge som helst och mumsade i sig.
Sen fick han även äta lunch där idag. Jag också. Och det gick bättre än väntat. Han åt jätte bra och var lugn under hela lunchen.

Imorgon ska han även få sova på dagis. Det blir spännande! :) Men det går säker bra det med!

Nu ska jag åter till mitt tradera!
Tjo!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Härligt att allt går bra gumman :) Nu är våra små stora grabbar!



Sv: Jaa, men jag tror tyvärr att hon är seriös.. haha.

2009-08-18 @ 17:59:02
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu