Första dagen efter semestern

Nu har man jobbat första dagen sen semestern. Och självklart så har solen lyst och det har varit jätte varmt ute!
Och snacka om att det vart en tung start! Vi har varit 3 personal på hela 4 barn... Skulle egentligen vara 12 barn, men ja... Jag tror det var solen. Får se hur många det blir resten av veckan...

Här pysslas det på för fullt. Har nyss stått och strykit i en timme. Inte det roligaste man kan göra. Men när man väl kommit in i det så går det ganska bra!

Annars så trivs vi jätte bra i lägenheten! Skönt med närhet till allt. Och sen har vi ju Johan som bor i samma hus. Så det är jätte roligt.

Har faktiskt haft ont i magen hela dagen idag också, och vill klargöra att det inte är mensvärk! Har fått en massa kommentarer om det... hahhaa

Näpp, nu ska vi ner till förrådet och sen fortsätta ställa iordning!
Tjo

Kommentarer
Skrivit av: tess

ja jag vet,hatar fan sjukvården.speciellt dragonens satans hälsocentral.Vill se bilder från lägenheten ju=) vi måste verkligen styra upp fika sen när jag är frisk,snacka om att jag suktar efter sällskap nu efter denna misär.

2009-08-04 @ 08:54:18
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Angelica - fyrbarnsmamman

oj jäklar vad få barn..



Ja är det sådant ont som tar slut om si så där 8 till 9 månader då ^^ ?

2009-08-04 @ 09:38:32
URL: http://tvattlapp.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu