Gravid

Det var sista gången jag skrev nått om min mage i bloggen NEJ jag är inte gravid heller. Så, då har vi klargjort det.

Lika lugnt på jobbet idag också. Bara 5 barn. Och imorgon hoppas jag att det är lika lugnt. Jag måste nämligen sluta vid halv ett istället för fyra. Ska med Wilhelm till läkaren då! Och jag måste verkligen med dit. Någon måste kunna säga ifrån. Sen så ska vi även träffa en dietist.
Får verkligen hoppas att dom har något vettigt att säga imorgon!

Ikväll blir det att lägga sig tidigt. Har inte sovit mycket dom sista nätterna. Vet inte varför, men kanske för att jag stressar upp mig över flytten. Allt är ju inte uppackat än, och sånt stör jag mig på. Vill ha allt iordning direkt.

Blir iaf förhoppningsvis en Ikea resa i slutet av månaden. Gud va jag längtar alltså. Har massor av saker jag känner att jag måste köpa till lägenheten.

Nä nu blir det mys med älskling!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Jag är likadan gällande flytt.. Jag VILL ha upp allt direkt, men jag är för lat haha.

2009-08-04 @ 21:16:37
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, visst är det lite lustigt att så fort man har något problem med magen så är det (enligt andra) mensvärk eller så är man gravid..slår aldrig fel ;)



Hur är det med Wilhelm och hans "besvär"? Är han bättre eller är det likadant fortfarande?



Kramar

2009-08-04 @ 21:24:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Att han har sina "problem" än...Stackars lille Wilhelm, skönt att han äter i alla fall. Tycker att dom borde hitta vad det beror på att hans feber och utslag inte försvinner...håller tummarna för att det ska gå bra idag!



Kram

2009-08-05 @ 07:11:33
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu