Själv på dagis

Idag var Wilhelm helt själv på dagis. Och det gick super bra! Vi va där med honom i en halvtimme, sen vinkade vi hejdå. Och han brydde sig inte ett dugg när vi gick. Ville inte ens vinka, bara leka med en bil som han hade hittat!
Sen hämtade vi honom efter sovvilan. :)

Sen så har mina småsystrar varit här idag. Och busat med honom. Så han lär sova gott inatt!

Imorgon ska vi allihopa till min gudmor! Det ser vi verkligen fram emot. Och så ska det bli spännande att se hur det går för Wilhelm med deras hund. Om hunden någonsin vill träffa honom igen ;)

Nä, nu ska jag till Wilhelms rum och leka med bilar!
Tjo


Kommentarer
Skrivit av: Sara

Jag vet ju fortfarande inte om jag har råd, det är ju det.. Nästan 200:- är ju ändå 200:-, och det är mycket för mig, speciellt när jag ska punga ut 400:- extra för hyran och 500:- för diskmaskinen denna månad :S

2009-08-21 @ 20:47:08
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu