Foglossning

Här i bloggen har det varit tyst. Men inte hemma! Vi har bara haft så fullt upp dom senaste dagarna så bloggen har fått vila lite.

Wilhelm har fått sin ny växasäng. Och han har sovit i den tre gånger och det har gått jätte bra! Han har inte klivit ur den en enda gång. Och somnat snällt i den! Till och med när han sov i den på dagen! Hoppas verkligen att det fortsätter att gå så här bra! :)

Foglossningarna har blivit värre nu också... Va på Maxi och handlade i helgen och det gick ganska bra. Iaf tills vi handlat klart och skulle gå till bilen. Då kunde jag inte gå! Fy säger jag bara. Ska ta och åka till mina föräldrar och hämta ett par kryckor. För fortsätter det så här, så blir det nog kryckor vissa dar... KUL!

Och jag är en så snäll dotter, för jag skyller detta på min kära mor! Hon har haft stora problem med foglossningar med hennes 3 sista av 5 barn. Och det har varit så illa att hon blivit igångsatt för det! Och det vill jag inte ska hända.
Det är ju så spännande att se hur förlossningen sätter igång.

Med Wille så gick vattnet klockan fem på morgonen. Jag vaknade och fick panik "hjälp jag kissar ner mej"... Hoppas vattet går denna gången också. Då vet man ju att det är på G. Är knepigare med värkar...

Nä nu vart de en massa svammel.. Ska ta och packa lite tradera paket som ska skickas imorgonbitti!
Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer
Skrivit av: Julia

Det får vi absolut ta å göra någon dag :)

2009-12-14 @ 19:31:52
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Sara

Håller med, jättespännande om man förlossningen sätter igång själv.. Men du får fan se till så vattnet går här hemma hos mig så jag får vara med en liiiiten del av förlossningen (även om det bara är eventuell värkarbete) :)

2009-12-15 @ 07:39:45
URL: http://dolphin.blogg..se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu