Hantverkare - Skrattretande

NU kom jag in på min blogg! Hatar när det inte fungerar som det ska!

Jag och Sami har lekt hantverkare. Och som vanligt va det skrattretande! Tur ingen såg oss! Skulle smacka upp den förbannade bänkskivan i pysselrummet... Ja, vad ska man säga. Vart alldeles för högt, snett och rangligt! Ringde pappa aka Martin Timell och han ska komma ut nån dag och göra om allt! Hahahah... Är ändå rätt nöjd för han skrattade inte såå mycket åt oss!

Sen har vi ätit ost och korvbricka! Nam nam var det!

Och glada nyheter har det ju faktiskt också varit! Syrrorna och styvpappa kommer hit på söndag!!!! :D
Längtar redan massor! Hoppas dagarna fram till dess går ruggit fort! Förutom lördag så klart ;)

Nä nu va det mycket svammel måste jag erkänna! Ska se lite tv och spela lite (eller mycket) spigo tills kvällens film börjar!
Ha det bra!

Kommentarer
Skrivit av: Carro

Så roligt att dom kommer upp! =)

2009-02-13 @ 09:28:07
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu