Neeeeeeeeeej

Kliva upp halv åtta! Fy sjutton! Wilhelm är i sitt rum och leker på riktigt bra. Det tycker jag om. Då får jag lite tid att läsa ikapp bloggarna och skicka iväg ett inlägg :)

Sitter och funderar på om Wilhelm verkligen är bra i öronen. Han är omöjlig att byta blöja på. Det värsta jag har varit med om faktiskt. Han bara gallskriker när man lägger ner honom på skötbordet! Sånt där jobbigt skrik ni vet, panikskrik!
Nu är ju frågan bara hur vi går vidare med detta. Ska vi kanske svänga förbi bvc när vi åker in till stan, så dom får kolla på honom? För sen är det ju helg. Och vi har inte direkt lust att sitta på akuten en hela natt igen.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH NNEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!
Ser nu att Wilhelm har förstört min dator! :( En knapp har lossnat!!!!!!!!!

Då va denna dagen förstört! Hej då!

Kommentarer
Skrivit av: annsan_s

Godmorgon. Vilken sabla otur

du har ! Ha en bra fredag..Kram..

2009-02-20 @ 08:21:36
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Skrivit av: Elin

Haha, dom hinner vara överallt dom små "sabotörerna" :)

2009-02-20 @ 09:00:58
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu