Vill inte vakna idag

07.20 valde Wilhelm att vakna! Inte alls roligt tycker jag. Har så fruktansvärt ont i halsen så jag skulle vilja sova hela dan.
Funderar på om man ska ringa vårdcentralen. Känns dumt när jag redan varit där. Men nu har jag haft ont i tre veckor och desseutom har jag ont i mitt öra också. Och läkaren kollade inte så mycket. Kollade bara streptococer och det va det ju inte. Kollade inte öronen över huvudtaget....

Jag hatar verkligen att gå till läkaren. Har som aldrig riktigt förstått poängen med det hela. Det går väl över? 
Jag går bara om jag har riktigt ont alltså.

Idag är sista dagen Wilhelm ska ha pencilin så jag hoppas han mår bra nu.
Fantastiskt! Nu känner jag en doft som sprider sig över hela rummet! 

Kommentarer
Skrivit av: tess

bajs? :P



okej, va skönt! nu får ni ju hålla er friska! :)

2009-02-19 @ 08:31:56
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Haha jag gissar på att han hade en spännande surprise åt dig i blöjan? :P

2009-02-19 @ 09:11:15
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu