Aj aj

Har suttit med photoshop en timme och lite mer... Blir tokig alltså! Hatar när man har en massa ideer om vad man vill göra, men så kan man inte...

Måste ta nån dag och googla upp nån bra sida där man kan lära sig en massa knep :) Några tips?

Min son har då varit glad idag! Och nu kryper han fortare och fortare! Kryper in till köket om jag är där och så... Det är roligt! Fast han kommer iof åt allt han inte ska komma åt också. Sen när jag säger Aj aj så börjar han grina! Hahahha!

Och nu har han börjat dra sig upp efter möbler också. Eller han drar oftast i mej så ställer han sig upp...
Det är så roligt nu, för nu händer det så otroligt mycket alltså!

Och på fredag ska vi till öron-näsa-hals angående strängen under tungan! Tänker inte gå därifrån förän dom gjort nått alltså!!!!

Nä nu ska jag plocka undan lite innan Sami kommer hem!

Kommentarer
Skrivit av: thowe

www.moderskeppet.se

har du varit inne där?

Om inte kolla in.. de visar photoshop!

2009-01-07 @ 16:24:12
URL: http://metrobloggen.se/thowe
Skrivit av: Kristina

Vill också kunna potoshop! Men jag har aldrig tid att lära mig...

Vad duktig Wilhelm är! Tove älskar diskmaskinen och blir jätteledsen varje gång man stänger den och säger "nej". Hon sätter världens fart så fort hon ser att den är öppen, haha =)

2009-01-07 @ 16:37:44
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu