Äntligen

Äntligen fredag, och fest ikväll! Känner mej verkligen grymt taggad! :)

Igår började Wilhelm dra sig upp till stående med hjälp av möbler. Men han är inte så smart. För firekt han kommer upp så börjar han vifta med armarna av lycka och då ramlar han... Hahaha... Känns som att det kommer att bli fullt upp för mej framöver :P

Nu ska jag ta och gå igenom min garderob och se om jag har nått att ha på mej ikväll! Sen ska jag packa och åka in till stan. Ska lämna Wilhelm hos farmor och farfar tills Sami slutar jobbet. Sen ska jag åka på Teg och vara där helt själv! Så ska jag ta mej ett långt bad och känna lugnet. Sen göra mej iordning i lugn och ro!



Kommentarer
Skrivit av: Carro

Hoppas du får en kul kväll gumman!

2009-01-30 @ 13:25:45
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu