Bebis!!!

Det är synd om mej nu. Det är faktiskt det. Har så fruktansvärt ont i halsen. Så ont att jag till och med har druckit en kopp te. Och jag avskyr verkligen te. Kan bara dricka det med en jäkla massa socker, och nu när jag håller fast vid dieten så går ju inte det...

Men det har varit lite glada nyheter idag också! Min kusin har fått barn! :) 1 månad för tidigt kom en liten flicka! Snacka om att man vart förvånad alltså! Och hon satt uppe i Tärna och det va fullt både i Lycksele och i Umeå så hon fick åka helikopter till Skellefteå! Fatta vad häftigt! :)
Lite komiskt att hon föddes den 4:e precis som Wilhelm och hon vägde hälften så lite ;) 2,2 kg :) Längtar tills man får träffa henne och snutta! :D

Nu ska vi börja se Irene Huss! Hejs!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Och vi saknar er! Meeen.. hur jobbar Sami imorgon? ;)

2009-01-05 @ 22:27:01
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: tess

ååh! grattis till henne :D

2009-01-05 @ 23:15:00
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu