En liten kaffedejt?

Snart kommer grabbarna hit! :) Och Mr T :P
Så ska vi dricka en kopp kaffe allihopa och sen ska jag och mina killar åka hem och mysa. Och Sara och Mr T får mysa ifred ;)

Och jag har värsta planerna när det gäller dom! Och dom själv har inget att säga till om... Hahaha...  Ja herregud, det är roligt att drömma alltså!! ;)

Och så undrar jag vart min älskade lilla kusin är? Min moster väntar ju sitt första barn och skulle ha den 12:e!!! Så det är ruggit spännande nu!!! Min allra förstaste kusin!!! Det är inte illa alltså! Bf+3 idag med andra ord. Så jag håller telefonen nära mej kan jag lova!!! ;)

Nä nu vart det mycket svammel! Men sån är jag! Nu ska jag höra om Sara vill bajsa, eller om vi ska börja förbereda kaffet!
Återkommer senare!

Kommentarer
Skrivit av: Lattepappan

Vad kul med bebis;)

2009-01-15 @ 17:56:05
URL: http://lattepappan.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Haha, det är tur du bestämmer våran framtid ;)



2009-01-15 @ 20:17:00









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu