Judys domstol

Håller på att tvätta efter resan. Alla Wilhelms kläder och mina egna. Det är en hel del alltså!
Och Wilhelm vägrar sova! Så man hinner inte med allt man ska! 
Och så har han haft busstund här! Krypit runt och dragit i allt han inte får leka med! Mamman har sprungit efter och tagit bort! Så roligt har vi det idag!

Saknar Sara och Jonah! Va ju ut till dom i Vännäs igår, men det va ju bara i två timmar! Inte tillrräckligt stor dos känner jag! Längtar verkligen tills på fredag! Ska ut till Vännäs vid två-tre tiden och då hinner jag leka med älskade Jonah innan jag ska sno hans kära mor och åka hem till henne!

Sitter och ser på Tv. Ja, hör och häpna! Ser ju aldrig på tv... Men nu hade Sami inte stängt av den när han åkte iväg så den är igång. Och nu är det Judys domstol eller vad det heter. Och herregud alltså! Folk är bra sjuka! Jag sitter bara och förvånas över att folk verkligen orkar bråka om småsaker! Nä, nu behöver jag lite spigo! ;)

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Och jag saknar er! Men snart ses vi.. I alla fall du, jag och Jonah.. men inte Willeboy :( Men kul ska vi ha det och sitta och skratta åt vilka idioter det finns här i världen!

2009-01-28 @ 16:42:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

ja visst är han :)

min lilla sötnos

2009-01-29 @ 08:58:21
URL: http://tvattlapp.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu