Minimannen

Jag är trött. Och fortfarande less...  Vill att klockan ska bli en minut över tolv nu så jag kan skrapa min aplott och vinna över Sara. Vi har en liten tävling mot varandra, och den som förlorar (Sara) ska bjuda den andre på middag!
Det ska bli mumsigt ;)
Och sen vill jag faktiskt sova!

Imorgon ska vi ju på Teg. Dom ville ha lite Wille-Tid! Eller "Minimannen" som dom nu kallar honom... Så vi ska sova över där och mysa... Ska förbi Sara och Jonah på förmiddagen också och dricka några koppar kaffe innan :P

Nä bara 3 minuter kvar nu, så jag ska förbereda mig på smaken av vinst!
Go natt på er!

Kommentarer
Skrivit av: Lattepappan

Japp, jag ska lära mig stava, men du får inte kräva för mycket av mig, jag är ju bara en man, kom ihåg det';)

2009-01-17 @ 03:21:47
URL: http://lattepappan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu