Snus

Nu sitter jag hos Sara. Det vankas Spigo. Kaffe har vi redan!
Deppen, glömde snuset hemma... Så nu är frågan om man ska sluta.... Får se hur det blir ikväll när vi åker och handlar...

Om cirkus 3 veckor åker vi till Halmstad!!!! :D Längtar som få!!! Va ju faktiskt nästan två år sen jag va ner... Det är illa! Saknar alla underbara vänner och mina småsyskon!!! Kommer att ha fullt upp hela tiden om jag ska hinna träffa alla! Och det lär bli en hel del vinkvällar med mamma! Och underbara Carro har lovat att komma över nån kväll och vina med oss ;)

Nä, nu måste det bli spigo!

Kommentarer
Skrivit av: Carro

Ååå ni få allt ta o komma hit på en fika, å se hur jag har det! ;-) Kramiz

2009-01-03 @ 21:39:15
Skrivit av: sandra

E du från Halmstad?? Jag e d nämligen..har varit där hela julen. Gott nytt oxå förresten! Kram

2009-01-03 @ 22:26:58
URL: http://sandrabloggarnu.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu