Utmaning

Jag blev utmanad av Zandra

4 av mina favoritprogram på TV
♥ Grey´s Anatomy
♥ Desperate Housewives
♥ 2 1/2 men
♥ Top Model

4 saker jag gjorde igår
♥ Drack kaffe hemma hos Sara
♥ Datoriserade
♥ Såg film med Sami
♥ Spelade Spigo så klart

4 saker som jag ser fram emot
♥ Sommaren
♥ Wilhelms 1 årsdag!
♥ Resa till Halmstad
♥ Börja jobba

4 av mina favoritrestauranger
♥ Mina föräldrar ;)
♥ 



4 saker på min önskelista
♥ Pengar
♥ Massvis med sömn
♥ Pussar från Wilhelm
♥ Utlandsresa

Jag lämnar vidare utmaningen till:

Sara

Tessan

Lattepappa

Elin


Carro

Sandra

Thowe

Kommentarer
Skrivit av: sandra

hehe, joo den gick an, men stor varen å tungt vare mot slute, den tvärväxte mot slutet :P lägg ut en gravidmage du me ;) man blir ju inte lite bebis sugen då man ser stormagan :P

2009-01-16 @ 20:46:51
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu