Strömavbrott

Det vart inte kinamat idag. Vi for istället på Mariehems centrum och käkade kebabrulle! Dom är goda där kan jag lova! Och mätt blev vi. Och grabbarna fick dela på en barnpizza. Det gillade dom båda två :)

Oj, nu vart det strömavbrott!

Kan någon vara snäll och komma hit och få i min son lite välling så han kan somna någon gång?
Vi har börjat med mjölkfritt nu. Ska testa det i två veckor.... Kommer nog inte bli så roliga veckor.
Trolla gärna bort febern också! :P Sen är jag nog helt nöjd...

Nä, nu ska jag fråga Sara om hon vill spela lite spigo med mej. Och känner jag henne rätt så säger hon inte nej :P

Tjo!


Kommentarer
Skrivit av: Sara

You know me ;)

2009-06-23 @ 09:06:20
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Angelica - fyrbarnsmamman

hur kan man sitta vid datorn då det är strömavbrott?

2009-06-23 @ 09:50:40
URL: http://tvattlapp.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu