Även om han i förrgår pekade på mej, när jag frågade vart apan var....

Då va denna långa dagen slut. Jobbade till halv fem sen va vi och storhandlade.
Och innan det köpte jag även lite kläder till mig själv! Det va inte igår man gjorde det. Så jag tycker att jag va värd det ;)

Synd att jag inte hann träffa min älskade prins så mycket idag... Han blev ju faktiskt 10 månader idag!
Tiden går verkligen fort! Snart är han 1 år och därmed en stor pojke!
Och det är verkligen underbart att vara mamma och att följa med i hans utveckling. Han lär sig nya saker hela tiden!
Även om han i förrgår pekade på mej, när jag frågade vart apan var.... 

Nu ska jag ta och äta en glass och slö kolla på tv. Sen blir det sängen. Känner att jag måste gå och lägga mej tidigt ikväll.... Börjar nio imorgon och jag har Wilhelm. Mor ska komma och hämta honom på mitt jobb. Får se om man kanske åker lite tidigare så han får komma in och kolla hur mamma har det på jobbet. Men vi får se. Brukar ju alltid vara stress på morgonen...

Nä, på återseende alla underbar människor!

Kommentarer
Skrivit av: Sandra

Grattis Wilhelm! Pussar å kramar från Ninja(å mamma)

2009-03-04 @ 22:45:32
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Skrivit av: Kristina

Grattis Wille!!

2009-03-05 @ 07:10:21
URL: http://omfamiljen.blogspot.com
Skrivit av: Sara

Grattis Willebus!

2009-03-05 @ 08:27:17
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu