Blogglust

Har inte haft nån blogglust på slutet. Har varit rätt mycket dom sista dagarna då jag börjat jobba igen och så...
Men jag ska bättra mej!

Idag kommer underbara moster och lilla Sunne hit. Får se vilka fler som kommer :)
Jag har då bakat snickerskakor och sitter och funderar på om man ska baka nått mer...

Wilhelm va jätte gnällig igår och verkar även vara det idag. Lagom kul måste jag säga. Det händer alltid när Sami jobbar alltså!
Skulle tro att det är tänderna som är på uppgång som är jobbigt för honom....

Nä nu ska jag återgå till tvätt och städning.
Nån som har något baktips?

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

ja det har varit så i typ 5 dagar nu =/ Ska gå ner imorrn så får dom ta reda på vad det är, jag går inte därifrån förrän dom har gjort nåt åt det, de blir ju jobbit för lillan, hon tappar ju all näring hon får i sej =/

2009-03-01 @ 09:33:12
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Hm... Snickerskakor! Du har inget recept som du vill dela med dig av?

Hoppas att du får det skönt i badet!

2009-03-02 @ 19:51:30









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu