Fireball

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera. Men tiden räcker inte riktigt till när jag jobbat så mycket. Men jag ska bättra mej!

Är hos Sara nu och håller på att färga håret! Ja vad ska jag säga?  Ni kan för tillfället kalla mej för Fireball! ;)
Men vi jobbar iaf på det. For till och med och köpte en till färgning som ligger och gnossar in sig i mitt hår as we speak!
Men måste nog göra en omgång till om ett par dagar!

Nu ska Sara laga en god taccogratäng åt oss! Eller ja, jag antar att jag ska hjälpa till så gott jag kan. :P

Börjar halv tolv imorgon. Skönt att få sova ut! Sen på onsdag är jag ledig då vankas det mammafika i stan, sen till jobbet på avdelningsmöte!

Nä, nu ska jag gå till spegeln och gråta en skvätt ;)

Kommentarer
Skrivit av: Elin

Du måste lägga ut lite bilder sen så man får se hur det blev :)

2009-03-09 @ 19:37:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Sara

HAHAHA, King Kong.. ;)

2009-03-09 @ 19:55:59
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu