Hej plusgrader

Äntligen lite vårväder! Solsken och plusgrader, sånt gillar vi!
Fick mej en välbehövd sovmorgon imorse. Sov ändå till nio! Superskönt.

Börjar jobba halv tolv. Perfekt tid alltså. Jag hinner göra mig iordning i lugn och ro och umgås med Wilhelm. Kan som inte bli bättre.

Sen när jag slutat ska jag möta upp Sami. Måste storhandla! Sånt gillar vi också.

Nä nu väntar en till kopp kaffe. Ska gå ut och sätta mig i solen och dricka den. Och kanske ringa Sara för att få lite sällskap!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Ja det va riktigt synd :(

Men nästa gång kanske?

2009-03-04 @ 20:50:49
URL: http://leonnoah.blogg.se/
Skrivit av: Therese

haha jaa det va mycket :P

Du och Sara + barnen så klart får komma ut hit och ha playdate med oss :D

2009-03-04 @ 21:16:56
URL: http://leonnoah.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu