Utmanad

Jag blev utmanad av Sara!

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som
blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för
spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det
är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har
blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag va en riktig partyprinsessa innan jag fick barn.
2. Jag älskar rödvin!
3. Jag har väldigt svårt för att säga nej till folk.
4. Jag gillar inte att vara ensam! Vill alltid ha folk omkring mej.
5. Jag blir livrädd av skräckfilmer.
6. Jag har lätt för att bli uttråkad. Vill göra saker hela tiden!

Jag utmanar:
Carro
Sandra
Angelica
Elin
Sandra
Elin


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu