Äntligen!!!!!!

Idag vart jag less igen på Wilhelms feber. Så vi åkte in på vårdcentralen och fick träffa bvc sköterskan och den där underbara läkaren som Wilhelm fick träffa från början.

Jag berättade att dom på Barnmottagningen inte gör ett skit. Att dom inte ens skickat iväg en urinodling. Och läkaren vart riktigt förbannad på dom! Tydligen så hade vårdcentralens odling visat en stor ansamling bakterier!
Så han gick direkt och ringde till Barn och skällde på dom.

Efter en timme ringer dom upp mig. Självklart då en helt ny läkare. Vore ju konstigt annars, om en läkare står för att dom gjort fel....
Så den här läkaren ville ha ett nytt urinprov som hon skulle skicka på odling. Sedan skulle hon skicka iväg en remiss så Wilhelm får komma och göra ett ultra ljud. Kolla så allting ser bra ut.

Skönt att jag for till dom jag litat på, och att man äntligen fick hjälp!! Så skönt att veta att snart så får Wilhelm den behandling han behöver så att han kan bli frisk!! Synd bara att Barn klantade till sig, så att det tog 3 veckor längre än det hade behövt!

Nä, nu ska jag njuta innan Wilhelm vaknar. Då är det dags att jaga urin! Håll tummarna! Dom andra gångerna har det tagit ett helt dygn!

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Stackart lille Wilhelm!

Förstår inte vad dom håller på med? Att det ska ha tagit sån tid! Hoppas att dom kommer fram till något nu så liten blir frisk snart!



Kram

2009-05-27 @ 14:27:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: sandra

Hehe, jasså du har blivit pålurad du me :P HAHAHAHAHA, de e fan inte lätt å säga nej alltså! Dom ger sej ju inte :P

Haha, jaa du de där va ju en bra anledning jag kan komma med, att jag lär henne höger vänster :P hahahaha, naturligtvis så hittade jag bara en av varje som med sockarna :P hihi Jämt olika! =D

Men du, va skönt att ni fick träffa någon normal läkare! Nu tycker jag de e på tiden att dom kollar upp vad som egentligen e fel med lille Wille :-( Ni gör de bra som är så ihärdiga å aldrig ger upp! Tycker ni borde fått hjälp för länge sen, håller alla tummar å tår för att han blir frisk snart å att ni får veta va de e han har haft som har fått vara såhär dålig så länge :) KRAAAM PÅ ER!

2009-05-27 @ 15:48:27
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Hoppas det vänder nu! =)

2009-05-27 @ 19:44:01
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Mela

Hoppas lillkillen får den hjälp han behöver nu! Ha en fin dag!

2009-05-29 @ 14:09:46
URL: http://melano.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu