Dålig

Jag vet att det är dåligt med uppdateringar just nu, men jag hoppas att ni förstå. Har ingen tid eller ork.

Igår var vi på Barn och lämnade prover. Eller ja, blod iaf. Satt där 3 timmar och förrsökte få ett urinprov, men det kom inget! Så vi ska försöka få ett hemma och sen komma tillbaka när vi fixat det.

Sen pratade läkaren om att dom skulle röntga Wilhelms lungor, men jag vet inte... Hon sa då inget om det sen innan vi åkte därifrån.

Och nu har Wilhelm gått ner i vikt igen! Inte så oväntat då han inte vill äta! Igår vägrade han till och med att äta banan!
Skönt att han åt när vi åkt därifrån. Åkte hem till Sara och Jonah och försökte lite till där. Therese och Loke var också där! Underbart! Känner dock att jag inte var så social med dom. Va mest stressad och irriterad.

Nä, nu får Wilhelm se till att bli frisk så man kan ordna nån mammaträff! :P

Så fort Wilhelm vaknar så ska jag och Sami jobba för att få urinprov! Sen in till barn. Har bett Sara följa med också så jag får lite stöd och hjälp! Så vi tar nog en prommis dit. Kan vara skönt för Wilhelm med lite frisk luft. För min del också :P

Nä, nu ska jag ta och vara social med Sami!
Tjo!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Blir knugen med en prommis dit i det fina vädret :)

2009-05-20 @ 10:32:19
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Jobbigt att liten fortfarande är sjuk!

Håller tummar hårt för att han snart ska bli frisk och få tillbaka sin matlust!



Kram

2009-05-20 @ 11:12:55
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Jaa-aa :D

2009-05-20 @ 21:24:35
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu