Inställt

Skulle på mammafika idag, men det vart inställt. Känns jätte tråkigt!
Vet inte alls vad vi ska hitta på idag. Solen skiner iaf, så nått kul tycker jag att vi ska göra!
Måste nog fylla på mobilen och ringa runt och fråga vad folk ska göra idag :P

Igår va vi och köpte lite födelsedagspresenter till Wilhelm. Dock vart jag lite besviken då jag hade tittat ut en sittvagn åt honom som jag ville köpa, men den va slut :(
Men men, vart en massa roliga leksaker istället!

Jaha, bara att sätta igång då!
Hejs svejs!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Vilken vagn hade du tittat ut?

2009-05-01 @ 19:49:05
URL: http://leonnoah.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu