Lösningen

Har blivit en massa traderande idag... Farligt...

Vill göra nått skoj i helgen. Komma bort hemmifrån. Har ju varit hemma nu i en vecka. Känner mig instängd!
Sami var sugen på bio på lördag, men det är inte jag. Jag vill vara ute och göra något. Träffa folk och umgås. Inte sitta i en mörk biosalong och lukta på tjockisen bredvids fotsvett. Nä, nått annat blir det!

Wilhelm är ju fortfarande sjuk, men funderar på om han ska få vara hos farmor och farfar ändå ett tag så man kan göra något. För vi behöver ladda om batterierna. Vem vet hur veckan ser ut? Tror knappast att han hinner bli frisk iaf.
Och det är ju uppenbarligen ingenting som smittar så... Kan ju vara nyttigt för honom också att komma hemifrån...

Btw så är mina läsare sämst! Fick inte in ett enda tips om hur jag skulle göra med myrlådan! Så där fick ni minuspoäng. Ändå eftersom jag är en sån bra människa så tänkte jag dela med mig av lösningen.
Jo, jag ställde dit en "pall" eller vad det nu är.... Låg är den iaf, så Wilhelm tar sig inte under! Så ställde jag den över dosan och vips, så va det problemet löst. Kanske inte den snyggaste lösningen, men det fungerar och det är huvudsaken! :P



Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Troligen, men samtidigt måste dte det ju vara någon med sjukvårdsutbildning? annars akn man skriva lite vad man vill där haha



haha ja det är ju dumt och tända eld på en stol man nyss köpt med s

2009-05-14 @ 20:50:16
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Haha, men som sagt det skall finnas jobb för allt s

2009-05-14 @ 20:57:31
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Jag var ute och red när jag mötte en älg ;)



Har totalt missat det inlägget...blir knas när man jobbar och har 100+ på bloglovin...i alla fall har jag ett tips att ni kan ställa den bakom en möbel eller under. Här hemma står myrdosan vid altandörren bakom en högtalare...vilket gör den utom synhåll för nyfiken Edvin :)



Kram

2009-05-14 @ 21:10:29
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu